تجربه من از درمان با OT


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 454
بازدید دیروز : 406
بازدید هفته : 949
بازدید ماه : 1351
بازدید کل : 264546
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

 

تجربه من از درمان با OT


سلام دوستان مهرداد هستم یک مسافر


وقتی کمک راهنمای عزیزم از من خواست تا تجربه خود را از درمان با OT در قالب مقاله ای ارائه دهم واقعا ً چیز خاصی به ذهنم نرسید ، ولی پس از چند روز که کمی روی این موضوع تفکر کردم دریافتم که آنقدر مصرف این دارو در طول سفر برای من بدون مشکل بوده که من چیزی را از آن به یاد ندارم ، این موضوع برای فردی مثل من که در اثر سوء مصرف مواد مخدر اکثرا ً ذهنم روی مشکلات متمرکز می شد تا چیزهایی که به من می توانست کمک کند دور از ذهن نیست .
در ادامه مطلب بصورت تیتر وار و اشاره ای به اثرات Ot در طول سفرم می کنم .

1_ روش تهیه دارو

من داروی OT را از مرکز ملی مطالعات اعتیاد که محیطی کاملا ً درمانی به نظر می رسید تهیه می کردم و دیگر مسئله پیدا کردن کاسب مواد مخدر سروکله زدن با آنها که اغلب خود مصرف کننده هستند و اندیشه ای جز خالی کردن جیب امثال من را نداشتند از ابتدای سفر از زندگی من بیرون رفت و خود این موضوع احساس بسیار خوبی به من می داد .

2- مقدار مصرف و شیوه اندازه گیری
برای من که چندین سال با مصرف مواد و الکل سرو کار داشتم بسیار طبیعی بود تا نفس گرسنه ای نسبت به مواد و حتی داروی درمان آن داشته باشم ، وقتی دستور مصرف OT از سوی کمک راهنمای عزیزم به من داده شد به این شکل بود که باید در ساعت مشخصی مقدار مشخصی از آن را استفاده می کردم .
کم کم این نفس گرسنه هم رام تر می شد ، اینجا بیشتر منظورم مقدار مصرف OT است چون اندازه گیری آن به سی سی بود و من حتی اگر 1/0 سی سی اضافه از دارو برمی داشتم حداقل خودم متوجه این موضوع می شدم و با اطلاعاتی که از کنگره بدست می آوردم اجازه این کار را به خودم نمی دادم .

3_ نشئگی و خماری

پس از چند دقیقه اول که از مصرف داروی من می گذشت احساس نشئگی محسوسی نداشتم همچنین خماری را نیز به مفهومی که می شناسیم درطول سفر با OT حس نکردم و الان که به دوران سفر اول نگاهی می اندازم فراتر از کنترل حالت نشئگی و خماری ، OT به نظرم دارویی نگهدارنده و میزان کننده ی حال و احوالم بود تا بتوانم با تعادلی نسبی سفرم را ادامه دهم .

4_ دیدگاه دارویی

تهیه OT از مرکز ملی مطالعات اعتیاد و چگونگی مصرف آن که توسط کمک راهنمای عزیزم به من گفته می شد هر روز دیدگاه من را نسبت به آن بیشتر عوض می کرد ، یعنی من واقعا ً احساس می کردم که دارو مصرف می کنم نه مواد جایگزین و همین موضوع باعث می شد تا نه اضافه مصرف کنم و همینکه خیالم راحت تر می شد .

5_ قیمت OT

طول درمان من با OT 18 ماه طول کشید و کلا ً در این مدت بابت تهیه آن 45 هزار تومان پول پرداخت کردم که واقعا ً برایم مشکلی محسوب نمی شد .

6_ نتیجه گیری :

فکر می کنم هر دارویی را بتوانیم از نتیجه آن بشناسیم یا دست کم ، نتیجه به ما خیلی کمک خواهد کرد ، برای من   با آن همه تخریب کوکائین ، الکل ، قرص و گرس و مراجعه به طبیبان بسیار حاذق و استفاده از داروهای مختلف آرامبخش و ... نتیجه ای جز وابستگی بسیار شدید به همان داروها وجود نداشت و به غیر از آن داروها سایر مواد مخدر را نیز با مقدار بسیار بیشتری مصرف می کردم ولی اکنون که حال و احوالم را بررسی می کنم نه تنها از مصرف مواد رها شده ام و آرامش نسبی بر جسم و روانم حاکم است بلکه گرایشی به خود OT  هم ندارم و در انتها باید بگویم که این حالت برای من واقعا ً آرزوی بسیار بزرگ و دست نیافتنی محسوب می شد .




:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسافر عبرت آموز
ت : 16 اسفند 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com